Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Korduma kippuvad küsimused
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse
Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Korduma kippuvad küsimused
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse

Ülevaatusvõllid

Palgake oma piirkonna kvalifitseeritud eksperte taskukohase hinnaga.

LOO TÖÖPAKKUMINE

44 320 spetsialisti

81 643 lõpetatud projektid

4,8 5-st meie ekspertide keskmine hinnang

226 512 rakenduste allalaadimised

Ülevaatusvõllid

Kas peate leidma teenuse spetsialisti kategooriast Ülevaatusvõllid? Aitame teil leida õiglase hinnaga kvaliteetseid eksperte. Sisestage lihtsalt päring.

Vaata ka:Hind

44 320 spetsialisti

81 643 lõpetatud projektid

4,8 5-st meie ekspertide keskmine hinnang

226 512 rakenduste allalaadimised

Kasulik informatsioon

Mida peate teadma

Kontrollvõllid: korduma kippuvad küsimused

Mis on kontrollvõll

Kontrollvõll on tegelikult abistruktuur, mida kasutatakse laevade funktsionaalsuse ja hoolduse kontrollimiseks horisontaalne kanalisatsioon. See võib olla kanalisatsiooni, vihmavee või isegi äravooluühendus. Kontrollvõll võimaldab juurdepääsu kanalisatsioonisüsteemile ja tehnilise sekkumise rakendamist selle hooldamise või puhastamise ajal. Kontrollvõlli suurus sõltub kanalisatsioonivõrgu konstruktsioonist ja kanalisatsioonivõrgu haldaja tingimustest. Varem ehitati kontrollvõllid betoonrõngastest, mille läbimõõt oli vähemalt 90 sentimeetrit ja kuni 120 sentimeetrit. Seda selleks, et töötaja saaks füüsiliselt sekkumispaika jõuda ja see piirkond võimaldaks sekkumist ilma probleemideta teostada. Kuid need šahtid on sageli lekkivad ja katte läbimõõdu tõttu on see ka lekkiv ja põhjustab selle ümbruses lõhna. Praegu ehitatakse uues konstruktsioonis kontrollvõllid väiksema läbimõõduga ja uutest materjalidest. Seda seetõttu, et tänapäeval puhastamiseks, jälgimiseks ja sekkumiseks kasutatav tehnoloogia ei vaja töötajat kanalisatsiooni lähedale. Siiski on vaja saada kanalisatsiooni hooldamiseks või puhastamiseks vajalikud tehnoloogilised seadmed otse selle jaotusse. Kontrollvõll on ehitatud ka sinna, kus kanalisatsioonitoru lineaarne suund muutub või kus toimub kanalisatsioonitrasside liitmine mitmest suunast.

Praktilistel ja majanduslikel põhjustel toimub järkjärguline üleminek betoonist kontrollvõllide materjalidisainilt kergekaalulistele plastist kontrollvõllidele, mida tööpõhjustel sageli täiendatakse tagasilöögiklappidega. Tagasilöögiklapp tagab, et hädaolukorras, näiteks vee suurenemise korral kanalisatsioonitorus, ei jõua kanalisatsioonivesi tagasi hoone kanalisatsioonisüsteemi. Kontrollvõllid võivad olla pidevad või ühendavad ning mõlemad tüübid võivad olla tagasilöögiklapiga või ilma.
Kontrollvõll on projekteeritud ja tavaliselt valmistatud vähemalt 0,5 meetri kaugusel hoone piirist ja on varustatud kaaneluugiga. Kontrollvõlli asukoht

peaks asuma nii, et nii et mootorsõidukil ei ole võimalik häirida katet ega kontrollvõlli lähimat ruumi ega kahjustada seda. Samal ajal on soovitav, et kontrollvõll asuks maatükil, kus on ka kuivendatud hoone. See tagab, et välismaalaste juurdepääs kontrollvõllile on piiratud ja seega on piiratud loata manipuleerimise ja kanalisatsiooni sisenemise võimalus.

Kontrollvõlli ehitamise ja paigaldamise kord < /h5> kanalisatsioonivõlli ehitatakse kanalisatsiooniprojekti raames, milles määratakse selle asukoha suuna- ja kõrgussuhted, samuti kanalisatsioonitoru arvutatud nimiläbimõõt. Seetõttu eeldame, et projekt näeb ette ka kavandatava kontrollvõlli tüübi, sest sisekanalisatsiooni üksikud harud on seal tavaliselt ühendatud. Kontrollvõllil on samad ladustamistingimused, mis ühendavatel kanalisatsiooni harudel. Soon, kuhu kanalisatsioon või isegi kontrollvõll asetatakse, tuleb vastavalt projektile välja kaevata. Soon tuleb tihendada ja täiendada liiva tagasitäidisega, nii et kontrollvõlli saaks stabiilselt ja kindlalt paigutada. Kontrollvõll ise koosneb kaevu põhjast, kaevutorust ja kaevukaanest. Tegelik paigaldamine algab võlli põhja asetamisega tihendatud liiva tagasitäidisega aluspinnale. Ühendame võlli põhjaga sisse- ja väljalasketorud või kõigi harude torud, mis tuleb ühendada järgmise kanalisatsioonitrassiga. Sõltuvalt kontrollvõlli tüübist tihendame vuugid või ühendame need vastavalt tehnoloogilistele eeskirjadele. Ühendage võllitoru võlli põhja külge, mille abil jõuame tulevase lõpliku haljastuse tasemest kõrgemale. Kui maastiku kõrgus määratakse, lühendame võlli toru ja asetame kaevukaane peale. Enne seda peame puistama šahtitoru ja järk -järgult tihendama, nii et toru ei kahjustaks, kuid samal ajal peab selle ümbrus olema piisavalt tihendatud. Hoolimatu tihendamine võib põhjustada maastiku korduvat settimist, mis võib põhjustada kanalisatsiooni purunemist, aga ka näiteks selle ümbritseva muru korduvat kahjustamist. Kõige sagedamini kasutatav kontrollvõll on valmistatud karastatud plastist. See materjal on ökoloogiline ja kulutõhus alternatiiv rasketele, mahukatele betoonkonstruktsioonidele. Betoonist kontrollvõllid on nõudlikumad ja ka kallimad ehituse ja hilisema hoolduse jaoks. Samuti on plastikust kontrollvõllidega kergem saavutada tihedust. See on eriti oluline korduvate üleujutuste või märgamise korral ning keemiline vastupidavus on oluline eelkõige piirkondades, kus on võimalik agressiivne põhjavesi.
Kuidas kontrollvõllid on tähistatud ja mida need numbrid tähendavad?

Ülevaatusvõlli on palju erinevaid tüüpe, kuid üldiselt näeme näiteks tähist , järgmiselt: DN400 / 160/2000, mis tähendab, et läbimõõt DN 400 on võllitoru siseläbimõõt millimeetrites, 160 on sisselaske- ja väljalasketorude siseläbimõõt millimeetrites ja viimane näitaja on võlli kõrgus toru, antud juhul 2000 millimeetrit.

Maja ehitamisel pean raha kokku hoidma. Ma arvan, et hoiaksin kokku kanalisatsiooni kontrollvõllilt. Kas kanalisatsioon töötab ilma selleta?
Kanalisatsioon võib töötada ka ilma kontrollvõllita, kuid küsimus on selles, kui kaua. Me ei soovita kontrollvõlli vahele jätta, kuna kokkuhoid on tühine. Sõltuvalt kanalisatsiooni läbimõõdust ja selle paigaldamise sügavusest võib võll maksta umbes 130 eurot pluss selle paigaldamise ja ühendamise maksumus. Teisest küljest võib kontrollvõll tulevikus meid kanalisatsiooni puhastamiseks või sulatamiseks mitu korda säästa, kuna kanalisatsiooni on kogunenud võõrkehi.

Kui vajan kanalisatsiooni töövõtjat ühendus, kas see sisaldab automaatselt kontrollvõlli? Saate ühendada objekti ühiskanalisatsiooniga ainult avaliku kanalisatsiooni haldaja nõusolekul, kes annab selle teile pärast liitumisprojekti esitamist. See sisaldab juba kontrollvõlli asukohta ja mõõtmeid. Töövõtja valimisel esitage potentsiaalsetele tarnijatele projekt, mille alusel nad peaksid oskama hinnata kõiki ühendamiseks kasutatud töid ja materjale, sealhulgas kontrollvõlli. Me ei soovita ühendust tellida ühe tarnijaga ja kontrollvõlli teisega. Vältige muret võimalike kaebustega tegelemisel.
Nõuanded, nipid

1. Ärge alahinnake kaevetööde tihendamist ja liiva tagasitäite piisavat kõrgust mitte ainult šahti põhja asetades, vaid ka kohtades, kus kanalisatsioon ühendatakse šahtiga. Liitumispunkti ja kanalisatsiooni purunemist ning selle rikkeid võib suurendada.

2. Joonistage projektdokumentidesse täpselt välise kanalisatsiooni marsruut ja sügavus, et te ei istutaks puud, mis võiksid häirida kanalisatsioonisüsteemi, st ka kontrollvõlli, stabiilsust või et te ei paneks kanalisatsioonitrassile teise hoone vundamenti, nt. garaaž, aiamaja vms.

3. Reguleerige kontrollvõlli kõrguse lõplikku reguleerimist maastiku kohal - lühendage seda alles pärast maastiku lõplikku reguleerimist väljalaskeavas. See loob võimaluse varieeruda vastavalt maastikule vastavalt praegustele vajadustele.

See loob võimaluse varieeruda vastavalt maastikule vastavalt praegustele vajadustele.

See loob võimaluse varieeruda vastavalt maastikule vastavalt praegustele vajadustele.