Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse
Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse

Kommunaalteenused ja infrastruktuuri ehitamine

Kas otsite tsiviilehituse pakkujat? Meil on selles kategoorias 25 690 pakkujat. Saada päring.

LOO TÖÖPAKKUMINE

4 545 registreeritud spetsialistid

82 512 lahendatud projekte

4.8 5 Keskmine hindamine meie ekspertide

226 512 Rakendusseadmed

Kommunaalteenused ja infrastruktuuri ehitamine

Kas vajate teenust tsiviilehituse valdkonnas? Wilio aitab teil leida kvaliteetseid eksperte kohalike ja eriotstarbeliste teede, raudteede ja köistee ning gaasitrasside projekteerimisel ja teostamisel. Transpordiside hind sõltub enamasti teenuste mahust. Vaadake lisateavet teenuste kohta: konsultatsioonid, projektis tehtud muudatused, transpordikulud, mille pakub üks meie 25 690 antud kategooria professionaalidest.

Vaata ka:Hind

4 545 registreeritud spetsialistid

82 512 lahendatud projekte

4.8 5 Keskmine hindamine meie ekspertide

226 512 Rakendusseadmed

Kasulik informatsioon

Mida sa pead teadma

Tehnilised hooned Ehitus on ehitusstruktuur ehitatud ehitustööde ehitustoodete, mis on kindlalt ühendatud maapinnaga. Tahke kombinatsiooni maapinnaga käsitatakse tahke aluse ühendamiseks, vaiade struktuuri või muude ankrute konstruktsiooni või muude territooriumi võrgustiku või tehnilise varustuse ühendamise ühendamiseks. Siiski on see ka maapinna all ehitatud hooned. Eespool kirjeldatud hooned jagunevad kaheks põhiliseks suureks rühmaks ja maismaatruktuuride ja insenerihooneteks. Hoonete ehitamine on kaetud ehitised, sealhulgas maa-alused ruumid. Need on ehitusplokid, mis on mõeldud inimeste, loomade või asjade kaitsmiseks. Neil ei pruugi seinad olla, kuid neil peab olema katus. Maakonstruktsioonide kasutamise eesmärgil jagatakse need eluaseme- või mitteeluhooks. Järgmises osas me ei maksa seda struktuurigruppi, kuid me keskendume teisele suurele hoonete rühma insenerihoonetele. Tehnilised hooned õigusaktide osas määratakse rühmadesse vastavalt teatavatele ühistele omadustele. Üks nendest omadustest on see, et asjaomase struktuurigrupp on kehtestanud konkreetsetes seadustes sätestatud tingimustel, näiteks liiklusõiguse, rajal, telekommunikatsiooni, kaevandamisõiguse ja nii edasi. Esimene insenerihoonete rühm on kiirteede hooned, teede, teede, merevägi või katmata parkimine. Siin on maapinna transpordikoridoride ehitamine asjaoluga, et nad on jagatud liikluskoormuse intensiivsusega, vastavalt koha looduslikele võimalustele peamiselt keskkonnakaitse suhtes. Selles insenerihoonetes on vaja teada, et maanteevõrgu ehitamise ja haldamise jagamine riikliku maanteel, Slovakkia maanteede juhtimise, kõrgemate territoriaalsete üksuste, linnade ja kohalike omavalitsuste hulgas on jagamine. Teede võrgustiku tähtsus ja ebapiisavus on territooriumi arendamise suurejooneline mõjutamine mitte ainult pärast majanduslikku saiti. Nende insenerihoonete ehitamisel on see alati ulatuslik investeering, maa maastik, suhteliselt pikk ehitusaeg, vaid ka pidev sekkumine piirkonnas elu mugava sekkumise jaoks, mistõttu kasutatakse sageli mitmeid täiendavaid meetmeid, peamiselt suurenenud mõju vähendamiseks Müra, tolmu ja valgustus. Näiteks müraseinad või rohelised sillad, mis suudavad ohutult läbi viia sagedaste maanteel ja teedel. Teekonna või maantee ehitamine on suur sekkumine territooriumile ja seetõttu peaks olema täiesti normaalne, et vaatamata suurenenud ressurssidele ei ole kõik ebasoodsad sekkumised mitte ainult inimeste elu, vaid ka territooriumil elu- ja taimestiku elusse ja taimestiku elusse. Teine insenerihoonete rühm on raudtee ehitamine ja köiede ehitamine. Need hooned on keerulised territoriaalse planeerimise ja loa andmise protsessi ning on ka oluliselt kallid uute marsruutide ehitamise seisukohast. Praegune väljakutse rahvusvahelise tähtsusega on vaja suure kiirusega raudteekoridoride ehitamise järele. See valdkond hõlmab ka trammide rajade ehitamist ja moderniseerimist. Selle piirkonna insenerihoonete paremaks kujutlusvõimeks annan mõned hooned tüübid hoonete tüübid, mis on näiteks raudteeülitid, agregaadid, raudtee-ettevõtjate struktuurid ja raudteede ja raudtee ülemise ülemise, hoone ja remondi üleminek. Trossi radad, mis sisaldavad seda insenerihoonete rühma, on liiklusrajatise sujuv või tsükliline iseloom, kus see on köie kandev või pinge element. Meie jaoks kasutatakse kaabli autosid mägi kuurordides, aga ka Bratislava Kolibas. Raja rajamiseks on vaja suunata suunda. See määrab, et köis tõmbab Kadiáľ liikuda. Sõiduraja sõnul teame kaabli autosid ja muutmata. Vedrustuskaabel auto vedaja köis viiakse läbi kahe jahi vahel ja toetavad mitu toetust vastavalt territooriumi leevendusele. Sõidukid peatatakse toetusköis, mille abil materjali või inimeste orus jaama transporditakse tippu. NonVisual kaabel raja on näiteks maapealse kaabli auto, mis liigub mööda rada (nt maakaabli auto Hrebienokis, köisteeli Petřín Praha). Kõige laiemas karistumata köis raja on tuntud suusatõstukid erinevates meie suusakuurortides. Kolmas insenerihoonete rühm on stardi- ja maandumisrajad ja kerimisrajad kuuluvad. See on sobiv hoone-tehniliselt modifitseeritud valdkondades, kus objektid ja rajatised on ehitatud väheneb, lossimine, kerimine, kaitse ja ravi õhusõidukite. Need täiendavad sobivalt õhuvarustuse, äri- ja laopiirkondade mehaanilise töö ruumid, aga ka reisijate- ja kaubaveokliiride jaoks. Kandja õhusõiduki süsteemi saab moodustada ühe või mitme stardi- ja maandumisrajaga. Raja süsteem mõjutab asjaomase lennujaama suutlikkust. Pikkus start-off ja töötab rada on määratud valikut õhusõidukite tüübid, mis võivad maanduda lennujaama või lennujaama startida. Rollimisruumi süsteem mõjutab aega, mille jooksul lennuk liigub väljaregistreerimise pinna ja stardi- ja maandumispiirkonna vahel. Neljas insenerihindade rühm hõlmab sildu, ülerõhku, tunneleid, vahetusi ja metreid. Bridge'i objekt on osa kommunikatsioonist, mis asendab tema füüsilist keha kohas, mis ületab silla kunstliku või loomuliku takistuse üle. Bridging tüüpi abil saame jagada sildu sillad, sussid ja jalgrattad. Bridge Me mõistame silla objekti, mis on pikem kui kaks meetrit ja kasutatakse teede, torude kommunikatsiooni või ehitusseadmete teisendamiseks. Kui silla objekt on lühem kui kaks meetrit, nimetame seda kaubanduseks. Jalakäija kasutab ainult jalakäijate poolt või läbivaatamise või teenuse suhtluse sildades. Ma annan ikka veel ühe omaduse väga suurest ja üksikasjalikust sildadest, vähemalt kõigi sildade põhitegevuse sisu kui insenerihooned. Nende ülesanne on üle kanda oma kaalu ja staatilise või dünaamilise koormuse, mis võib toimida mis tahes silla jaoks. Iga sild põhiliseks lihtsustamiseks on: - ülem sild, mis edastab mitte ainult oma kaalu, vaid ka nn. Juhusliku koormuse koormused, millega see on otsekontaktis tugistruktuuris. - Toetusstruktuur edastab selle kaalu ja koormuse ülemise hoone. - Alumine struktuur edastab koormuse kogu sildast vundamendi pinnasesse. Viies insenerihoonete rühm hõlmab sadamaid, ujumis-kanaleid, vooluveekogu ravi, tammide ja dyke ning niisutamise ja meliratsioone. Seda tüüpi insenerihindade hõlmab hoone ehitustööde, mis on reguleerimine või mõju hüdroloogiliste tingimuste looduses nii, et puudub juhuslik või süstemaatiline kahju vara, et ohutult ja tõhusalt ökonoomne riigis ja luua tingimused vee hoidmiseks riik ja seeläbi tõhusam kasutamine. Kõik selliste insenerihoonete sekkumised peavad tagama territooriumi säästva arengu, vaid ka taastuvate loodusvarade energiatootmise tagamiseks. Kõige kuulsam osa Slovakkias on Gabčíkovo veetööd. Kuues insenerihoonete rühm sisaldab kaug- ja kohaliku gaasi, vee, elektri, kommunikatsioonivõrkude, nende mastide ehitamist, nende reoveepuhastite ja transformatsioonijaamade. See rühm tuleb märkida, et edasiste täpsemate sihtkohtade puhul võib selliseid insenerihooneid jagada kaugjuhtimispuldi, telekommunikatsiooni ja elektrijaotuse ja kohaliku torude ja kaabli jaotamise. Põhiline erinevus on seadusandlike tehnilistes tingimustes ehitamise ja sellest tuleneva keerukuse, kas planeerimisel hoonete, vaid ka nende rakendamisel. Seitsmenda insenerihoonete rühm on kaevandushooned ja kaevandusseadmete ehitamine. Nende hoonete ehitamine on rangelt reguleeritud. Nende mõju keskkonnale mõjutavad mõjud on suured. Seetõttu on nende loa mitmeastmeline ja aeganõudev. Meie kõige olulisemate saitide hulka kuuluvad Banska STiavnica ja Kremnica. On võimalik tutvuda ainult praeguse tegevusega kaevandamise hoonetes, vaid ka nende ajalooga temaatilistes muuseumides. Eksamihoonete kaheksas rühm on energiaseadmete, gaasi- ja jäätmepõletusahjude ehitamine. Soovime näidata, et energiavarustuse ehitamine on praegu suunatud nende efektiivsuse suurendamisele, et elektrienergia toodetakse ülejääki ja tegemist elektrivõrguga. Sarnane põhimõte on ka ainult kahes Slovakkia jäätmepõletusahjud (Bratislava, Košice), kus soojuse ja elektrienergia toodetakse põletamise teel tingimustes ja range kontrolli all ning seega jäätmete kõrvaldamisest tulenevad. Üheksas insenerihoonete rühm hõlmab tuumajäätmete töötlemiseks ja ladustamiseks hooned. See on väga spetsiifilised hooned, mille ehitamist kontrollitakse ja jälgitakse mitte ainult riigiasutuste, vaid ka rahvusvaheliste organisatsioonide poolt. See tähendab, et mis tahes häired ja õnnetused võivad olla tagajärjed, mis ületavad riigi piire. Sellise konstruktsiooni kogu elutsüklit jälgitakse hoolikalt ja karistatakse elementaarsete meetmete mittevastavust. Kõige kuulsam hoone, mis kuulub kümnendasse insenerihoonetesse - keemiliste seadmete ja rafineerimistehaste hooned on SLOVNAFT. See ei ole väga õnnelik, mis on väga õnnelik Bratislava pealinna servale, kuid mis on halvem, nii et see on selle asukoha oht meie suurima joogivee reservuaaride piiril, neeti saarel. Engineering hooned hõlmavad ka rasketööstuse hooned, kõrge ahjude, silindriliste ja valukoja. See on veel üks eraldiseisev hoonete grupp, mis võivad oluliselt mõjutada keskkonna kvaliteeti kogu laiemas piirkonnas. Kujutlusvõime jaoks on selle grupi kuulsaim hoone põgenemisrauast košices. Teine tehniliste hoonete rühm on katmata spordi kursused, autotööstus, mootorratta ja jalgratta raja, golfiväljakud. Selles grupis sisalduvad hooned, et tagada elanikkonna aktiivsed vajadused. Nende hoonete tundlik lahendus olemuselt on ainus säästva arengu võimalus. Viimastel aastatel Slovakkia, hooned nägid ka ainult välismaal, ma mõtlen näiteks auto võidusõidu raja Slovakiaring Walnut Jook või mitmed golfiväljakud Slovakkias. Lõpuks, kuid mitte vähemtähtsaks on meelelahutus- ja puhkeparkide, zooloogiliste ja botaanikaaedade ehitamisel läbi viidud insenerihooned. Viimastel aastatel suurenes meelelahutusparkide arv termilise vedrude kasutamisele, nn Aquaparks suurenes oluliselt. Suurendades nende kvaliteeti ja kättesaadavust, on laiaulatusliku elanikkonna laialdase kasutamise võimalus tagatud. Vastupidi, zooloogilised ja botaanikaaiad keskenduvad määratud maa kasutamise moderniseerimisele ja tõhususele, kuna muu maa omandamise võimalus takistab selle piirkonna suuremat arengut. Viimane insenerihoonete rühm on prügilate ja muude tehniliste hoonete jäätmed, mis ei kuulu eelmistesse rühmadesse. Siin me puudutame jäätmehoidlate, mis on endiselt kõige pahameelt jäätmete moodustamise suurendamisega salvestamiseks. Jäätmete eraldamise ja seega oma osa sorteerimise jõupingutused on endiselt ebapiisavad. Jäätmehoidla ei ole enam keskpika perioodi teekonnast ja seetõttu on vaja oluliselt vähendada selle kogust ja samal ajal moderniseerida tehnoloogiat põletamise ja muu energia kasutamise.