Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Korduma kippuvad küsimused
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse
Tere tulemast Wiliosse!

Sa vaatad Wilio kui registreerimata klient

Lülita pakkuja
Navigeerimine
teenused
Hinnakiri
Rakenduse kohta
Lae alla rakendus
Kuidas see töötab
Korduma kippuvad küsimused
Kuidas me saame parandada
Võta meiega ühendust
O Wilio
Logi sisse

Kommunaalteenused ja infrastruktuuri ehitamine

Palgake oma piirkonna kvalifitseeritud eksperte taskukohase hinnaga.

LOO TÖÖPAKKUMINE

42 472 spetsialisti

78 534 lõpetatud projektid

4,8 5-st meie ekspertide keskmine hinnang

226 512 rakenduste allalaadimised

Kommunaalteenused ja infrastruktuuri ehitamine

Kas peate leidma teenuse spetsialisti kategooriast Kommunaalteenused ja infrastruktuuri ehitamine? Aitame teil leida õiglase hinnaga kvaliteetseid eksperte. Sisestage lihtsalt päring.

Vaata ka:Hind

42 472 spetsialisti

78 534 lõpetatud projektid

4,8 5-st meie ekspertide keskmine hinnang

226 512 rakenduste allalaadimised

Kasulik informatsioon

Mida peate teadma

Tsiviilehitus

Hoone on ehitustöödest ehitustoodetest ehitatud ehituskonstruktsioon, mis on kindlalt maapinnaga ühendatud. Kindel ühendus maapinnaga tähendab tugeva alusega ühendust, hoone kinnitamist vaiade või muude ankrutega või isegi hoone ühendamist piirkonna võrkude või tehniliste seadmetega. Viimaseks, kuid mitte vähem oluliseks, on need ka maa alla ehitatud hooned.

Eespool mainitud hooned on jagatud kahte põhilisse suurde rühma, nimelt hoonete ehitus ja tsiviilehitus.

< tugev> Hooned on katusega hooned, sealhulgas maa -alused ruumid. Need on mõeldud inimeste, loomade või asjade kaitseks. Neil ei pea olema seinu, kuid neil peab olema katus. Sõltuvalt hoone kasutusotstarbest võib need jagada elamuteks või mitteeluruumideks. Järgmises osas me selle konstruktsioonigrupiga ei tegele, vaid keskendume teisele suurele ehituskontsernile, tsiviilehitusele.

Ehitus mõiste poolest õigusaktide ühised omadused. Üks neist omadustest on see, et vastaval hoonete rühmal on tingimused, mis on sätestatud eriõigusaktides, nagu teeseadus, raudteeseadus, telekommunikatsiooniseadus, kaevandusseadus jne.

< p>

Tsiviilehitustööde esimene rühm on kiirteede, teede, kõnniteede, muldkehade või katmata parklate ehitamine. See on transpordikoridoride rajamine maapinnale, kus et neid jagatakse veelgi vastavalt liikluskoormuse intensiivsusele, vastavalt saidi looduslikele võimalustele, eriti seoses keskkonnakaitsega. Selles tsiviilehituse rühmas on meie tingimustes vaja teada, et vastutus teedevõrgu ehitamise ja haldamise eest on jagatud riikliku maanteefirma, Slovakkia maanteeameti, kõrgemate territoriaalsete üksuste, linnade ja omavalitsuste vahel. Teevõrgu tähtsus ja ebapiisavus mõjutab põhimõtteliselt territooriumi arengut mitte ainult majanduslikust seisukohast. Nende inseneriehitiste ehitamisel on alati vaja suuri investeeringuid, maakasutust, suhteliselt pikka ehitusaega, aga ka alalist sekkumist elukeskkonna mugavusse, mistõttu kasutatakse sageli mitmesuguseid lisameetmeid, peamiselt suurenenud müra mõju vähendamiseks , tolm ja valgustus. Näiteks müraseinad või rohelised sillad, millised loomad saavad ohutult ületada tiheda liiklusega kiirteid ja teid. Tee või maantee ehitamine on piirkonnas suur sekkumine ja seetõttu peaks olema täiesti normaalne, et vaatamata suurenenud ressurssidele võetakse kõiki ebasoodsaid sekkumisi arvesse mitte ainult inimelus, vaid ka looma- ja loomastiku elus. piirkonda.

Teine tsiviilehitustööde rühm on raudtee- ja köisteedeehitus . Need ehitused on maakasutuse planeerimise ja lubade andmise protsessi osas nõudlikud ning ka uute trasside ehitamise osas märkimisväärselt kallid. Praeguseks riikidevahelise tähtsusega väljakutseks on vajadus ehitada kiirraudteekoridore. See valdkond hõlmab ka trammiliinide ehitamist ja kaasajastamist. Selle valdkonna tsiviilehituse paremaks ettekujutuseks toon ära mõned ehitusviited, nagu raudteelülitid, pöörangute harud, alam- ja pealisehitus, raudteesõidukite ja raudteeülesõitude ehitus ja remont. Köisteed, mis kuuluvad samuti sellesse tsiviilehitusstruktuuride rühma, on pideva või tsüklilise iseloomuga transpordivahendid, kus kandev või tõmbeelement on köis. Meie riigis kasutatakse köisraudteed mägikuurortides, aga ka näiteks Bratislavas Kolibas. Suunajuhiste tagamiseks on vaja liikumisteed. See määrab, kuhu veetav sõiduk liigub. Sõidutee järgi teame köisraudteed, rippuvad ja rippumatud. Köisraudtee kandeköis juhitakse kahe jaama vahel ja seda toetavad mitmed toed vastavalt piirkonna reljeefile. Sõidukeid riputatakse tugitrossil mitmel viisil, mille abil transporditakse materjali või inimesi orujaamast tippu. Rippuvad köisraudteed on näiteks köisraudtee, mis liigub mööda rada (nt köisraudtee Hrebienokisse, köisraudtee Prahas Petřínisse). Kõige tavalisem vedrustusega köisraudtee on meie suusakuurortides tuntud suusatõstukid.

Kolmas tsiviilehitustööde rühm on lennurajade ja nendega seotud rullnokkade ehitamine < /tugev>. Need on sobivalt ehitatud ja tehniliselt muudetud alad, millele on ehitatud objektide ja seadmete komplektid, tagades lende, maandumisi, veeremist, õhusõidukite kaitset ja töötlemist. Neid täiendavad sobivalt õhusõidukite mehaanilisteks töödeks mõeldud alad, äri- ja laopinnad, samuti reisijate ja lasti käitlemise alad. Lennujaama lennuvälja süsteem võib koosneda ühest või mitmest lennurajast. Lennuraja süsteem mõjutab asjaomase lennujaama läbilaskevõimet. Lennuraja pikkus määrab lennukite tüübi, mis võivad lennujaamas maanduda või sealt tõusta. Rullteede süsteem mõjutab omakorda aega, mille jooksul õhusõiduk liigub põlle ning õhkutõusmis- ja maandumisala vahel.

Neljas tsiviilehitustööde rühm hõlmab sildu, viadukti, tunneleid, estakaade ja alamteid . Sillaobjekt on tee osa, mis asendab oma maakeha kohas, kus see ületab tehisliku või loodusliku takistuse sildades. Silla tüübi järgi saame sillad jagada sildadeks, truubideks ja jalgsi. Silla all peame silmas sillaobjekti, mis on pikem kui kaks meetrit ja mida kasutatakse liiklusteede, torustike või ehitus- ja monteerimistööde teostamiseks. Kui sillaobjekt on lühem kui kaks meetrit, nimetame seda truubiks. Kõnnitee teenindab omakorda ainult jalakäijaid või sildade läheduses ülevaatuse- või hooldusteena. Mainin veel ühte väga ulatusliku ja üksikasjaliku sildade teema omadust, nimelt vähemalt kõigi sildade tehnilist põhisisu tsiviilehitusena. Nende ülesanne on kanda üle oma kaal ja ka staatiline või dünaamiline koormus, mis võib mõlemale sillale mõjuda. Põhilise lihtsustamise korral on igal sillal: - Silla pealisehitus, mis ei kanna mitte ainult oma kaalu, vaid ka nn. sõidukite juhuslik laadimine kandekonstruktsiooni, millega see kokku puutub.
- kandekonstruktsioon kannab omakorda oma kaalu ja silla pealisehitise koormuse aluskonstruktsioonile.
- Aluskonstruktsioon kannab koormuse kogu sillalt aluspinnale. < p> Viiendasse tsiviilehitusrajatiste rühma kuuluvad sadamad, navigatsioonikanalid, vooluveekogude modifikatsioonid, tammid ja tammid, samuti niisutus- ja taaskasutusrajatised. Seda tüüpi tsiviilehitus hõlmab ehitustööde ehitamist, mille eesmärk on reguleerida või mõjutada looduse hüdroloogilisi tingimusi, et vältida juhuslikku või süstemaatilist varakahjustamist, turvaliselt ja tõhusalt majandada riiki ning luua tingimused vee ja vee säilitamiseks riigis ja seega ka seal. tõhusam kasutamine. Kõik selliste tsiviilehitustööde sekkumised peavad tagama territooriumi jätkusuutliku arengu, aga ka näiteks tagada taastuvatest looduslikest allikatest energia tootmine. Slovakkia kuulsaim selline töö on Gabčíkovo veevärk. Kuues tsiviilehitustööde rühm hõlmab kaug- ja kohalike gaasi-, vee-, elektri-, sidevõrkude, mastide ehitamist. nende jaoks reoveepuhastid ja ümberkujundamisjaamad . Selle rühma puhul väärib märkimist, et edasiseks täpsemaks määramiseks saame sellised inseneristruktuurid jagada pikamaa-, telekommunikatsiooni- ja elektrijaotuseks ning kohalikuks torujuhtme- ja kaabelleviks. Ehituse seadusandlikes ja tehnilistes tingimustes ning sellest tulenevas keerukuses on põhimõtteline erinevus nii ehitiste planeerimisel kui ka nende elluviimisel. Ehitustööde seitsmes rühm on kaevanduskonstruktsioonid ja kaevandusrajatiste ehitised Nende ehitiste ehitus on rangelt reguleeritud. Nende mõju keskkonnale on suur. Seetõttu on nende autoriseerimine mitmeastmeline ja väga aeganõudev. Meie kõige olulisemate paikade hulka kuuluvad Banská Štiavnica ja Kremnica. Siin on võimalik tutvuda mitte ainult praeguste tegevustega kaevandusrajatiste ehitamisel, vaid ka nende ajalooga temaatilistes muuseumides. / strong>. Ligikaudu soovime märkida, et energiarajatiste ehitamine on praegu suunatud nende tõhususe suurendamisele, nii et elektrit toodetakse liigsest soojusest ja tarnitakse elektrivõrku. Sarnane põhimõte kehtib ka Slovakkia (Bratislava, Košice) ainsa kahe jäätmepõletusahju kohta, kus jäätmete põletamine kindlaksmääratud tingimustel ja range kontrolli all toodab soojust ja elektrit ning hoiab seega ära jäätmete ladestamise prügilasse. < tugev> Üheksas tsiviilehitustööde rühm hõlmab tuumajäätmete töötlemise ja ladustamise rajatisi . Need on väga spetsiifilised ehitised, mille ehitamist kontrollivad ja jälgivad mitte ainult riigivõimud, vaid ka rahvusvahelised organisatsioonid. Seda seetõttu, et võimalikel riketel ja õnnetustel võivad olla riigipiire ületavad tagajärjed. Sellise konstruktsiooni kogu elutsüklit jälgitakse tähelepanelikult ja juba põhimeetmete eiramist karistatakse. Kuulsaim hoone, mis kuulub kümnendasse tsiviilehitus - keemiatehaste ja rafineerimistehaste ehitamise gruppi, on Slovnaft. See ei asu väga õnnelikult pealinna Bratislava äärelinnas, kuid mis veelgi hullem, on oht, et see asub meie suurima joogiveehoidla piiril, Žitný ostrovil. Tsiviil tehnika hõlmab ehitustöid rasketööstus, see tähendab kõrgahjusid, valtsimistehaseid ja valukojaid. See on veel üks sõltumatu tsiviilehitustööde rühm, mille toimimine võib oluliselt mõjutada kogu laiema piirkonna keskkonna kvaliteeti. Kujutlusvõime jaoks on selle grupi kuulsaim hoone Košices asuv Východoslovenské železiarne. Veel üks ehitusinseneride rühm on katmata spordiväljakud, auto-, mootorratta- ja jalgrattarajad, golfiväljakud Sellesse rühma kuuluvad hooned, mida ehitatakse elanike aktiivsete vajaduste rahuldamiseks. Nende hoonete tundlik paigaldamine loodusesse on ainus võimalus nende säästvaks arenguks. Viimastel aastatel on Slovakkias olnud uusi ehitusi, mida saime näha ainult välismaal, pean silmas näiteks Slovakkia ringraja võidusõidurada Orechová Potôňis või mitmeid golfiväljakuid Slovakkias. Viimaseks, kuid mitte vähem oluliseks, on teatav rühm tsiviilehitustöid, mida juhitakse lõbustus- ja puhkeparkide, zooloogia- ja botaanikaaedade ehitamisel . Viimastel aastatel on märgatavalt suurenenud termiliste allikate, nn veeparkide kasutamisele keskendunud lõbustusparkide arv. Nende kvaliteeti ja kättesaadavust suurendades tagati laiale elanikkonnarühmale meelelahutusliku kasutamise võimalus. Vastupidi, loomaaiad ja botaanikaaiad keskenduvad määratud maa kaasajastamisele ja kasutamise tõhususele, sest lisamaa omandamise võimalus takistab selle piirkonna suuremat arengut. Viimane rühm tsiviilehituse valdkonnas on prügilad ja muu tsiviilehitus, mis ei kuulu eelmistesse rühmadesse. Siin räägiksime jäätmekäitlusstruktuuridest, mis on siiani kõige kahetsusväärsem viis jäätmetekke suurenemisega tegelemiseks. Jõupingutused jäätmete eraldamiseks ja osa sellest taaskasutamiseks on endiselt ebapiisavad.